Borta över helgen

Go'kväll! Fast det har varit så mycket i skolan under dom senaste veckorna så tycker jag ändå att dom har gått väldigt snabba. Redan fredag i morgon! I dag skrev jag mitt sista prov på nian. Har bara ett förhör i morgon och ett projekt som ska vara färdigt till nästa vecka men annars är det inget som man behöver lägga ner mycket tid på. Vilket känns jätteskönt! Inte alls länge kvar av skolan nu. Det känns faktiskt lite sjukt, fast också på ett bra sätt.
Morgondagen kommer också bli lite speciell. Skoldagen är normal men sen ska vi nior på min skola (inte alla men nästan alla) åka på en liten resa över helgen. Till Sverige, Stockholm! Vi har planerat detta väldigt länge och det har ju uppstått en hel del problem på vägen men vi har fått det fixat. Lite över ett år sen jag var i Sverige senast så det kommer säkert bli jättekul! Kan hända att jag gör något tidsinställt inlägg som kommer komma upp under morgondagen/lördag men annars så bloggar jag när jag kommer hem igen på söndag nån gång. Hoppas alla får en fin helg, ses!
Stockholm, maj, förra året.

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Åh, vad skönt att känna att det börjar bli klart nu!:D och bilden, åh, jag saknar stockholm!:D

Sv: Ja, dom r för underbara!!:D

2014-05-16 @ 09:56:08
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: Lexie

Ni får ha en trevlig helg i Stockholm :)

2014-05-16 @ 10:15:50
URL: http://lifeoflexie.blogg.se
Postat av: Celine

- Absolut ja!

2014-05-17 @ 13:41:38
URL: http://celinelf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0